سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :3
کل بازدید :92559
تعداد کل یاداشته ها : 121
103/1/10
3:38 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
روماک[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

آقای "قهرمان پردیس" ایرانی ساکن انگلستان در صورت ارائه مدارک کافی می تواند پس از او به عنوان پیرترین انسان دنیا شناخته شود.
شناسنامه او تاریخ تولدش را دوم نوامبر 1903 نشان میدهدو سن او به این ترتیب 109 سال خواهد بود اما خانواده اش مدعی هستند او برای اینکه به خدمت سربازی نرود شناسنامه اش را تغییر داده و در اصل در سال 1899 بدنیا آمده است و بدین ترتیب سن او به 113 سال و 69 روز افزایش می یابد.
در صورتی که ادعای این فرد ساکن شهر آیلسبوری درست باشد، موسسه گینس او را به عنوان دومین فرد پیر دنیا خواهد شناخت. آقای پردیس قدرت تکلمش را از دست داده ولی دخترش شهره می گوید :«وقتی که جوان بود یک نفر به او گفته بود عمر طولانی خواهد داشت و حالا او می گوید تا 120 سالگی عمر خواهد کرد. باقی خانواده اش به بیماریهای مختلف دچار شدند ولی او گذشته از شکستگی لگن، مشکل دیگری ندارد و باید از ویلچیر استفاده کن»

پیرترین ایرانی



قهرمان پردیس متولد آذربایجان است و در جوانی به ورزش های گوناگونی چون فوتبال، کشتی، بسکتبال و والیبال مشغول بوده است. او سابقه قهرمانی بوکس در ایران و مربی گری رشته های فوتبال و بسکتبال را دارد. پردیس در اواسط دهه 1980 همراه با همسر و چهار فرزندش به انگلستان مهاجرت کرد.



  
  

عصر ایران - دستشویی زیر در برج شارد لندن که بلند ترین برج این شهر و اروپا است قرار دارد. از ماه فوریه بلیت های استفاده از این دستشویی با چشم انداز عالی در طبقه 68 این ساختمان 87 طبقه به قیمت 25 پوند( 130 هزار تومان) برای بزرگسالان و 19 پوند(100 هزار تومان) برای خردسالان پیش فروش شده است.