سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانندآویزنده گوهر و مروارید و طلا بر گردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :24
کل بازدید :92888
تعداد کل یاداشته ها : 121
103/2/17
2:39 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
روماک[23]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

به گزارش شیعه آنلاین، در این أیام، مسلمانان در أقصی نقاط جهان جشن ها و مراسم مختلفی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم برگزار می کنند.

اما بدون شک می توان مراسمی که توسط اهل سنت پیرو فرقه صوفیه در شهر کردنشین "عقره" در منطقه کردستان عراق را خشن ترین نوع خوشحالی در میلاد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم دانست.

همان طور که در این تصاویر مشاهده می شود این دسته از صوفی های سنی مذهب، برای ابراز خوشحالی خود، یک میله دراز آهنی که بسیار تیز است را در پهلوی خود فرو می کنند.


  
  

روما رزیدنس در زمینی با مساحتی بالغ بر 7000 مترمربع در خیابان کامرانیه شمالی واقع شده است.به گزارش آخرین نیوز به نقل از 24، این مجتمع با 47000 متر مربع زیربنا شامل 32000 مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی، 1000 مترمربع واحدهای تجاری و 14000 مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات می باشد که به بهترین نحو سرانه مکانهای تفریحی و مشاعات را به ازای هر مترمربع از واحد مسکونی برای ساکنین در نظر گرفته است.روما رزیدنس شامل 65 واحد مسکونی در 15طبقه است که محیط کلیه طبقات مسکونی به صورت چلیپا طراحی شده تا تمامی واحدها از نور مناسب برخوردار شوند.

روما رزیدنس

همچنین شی طبیعی زمین پروژه روما کمک شایانی به چشم انداز واحدها کرده است. به صورت که حتی طبقه اول ساختمان نیز از چشم اناز بی نظیر برخوردار است.

برج روما رزیدنس دارای 3 طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف با محیطی مستطیل شکل است که دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی ، سالن اجتماعات ، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است.

برج روما رزیدنسکارفرما و متخصصین اجاری برج روما با تخصیص مساحت قابل توجهی از زیربنای برج به امکانات رفاهی، نهایت تلاش خود را برای آرامش و رفاه ساکنین برج روما انجام داده اند.

برج روما رزیدنس
ورودی برج روما با فضایی بسیار رویایی به لابی مجتمع اختصاص داده شده است تا پذیرای ساکنین و میهمانان این مجموعه باشد.
روما رزیدنسجهت دسترسی به 65 واحد مسکونی، فضای تفریحی و مشاعات، 7 دستگاه آسانسور از محصولات شرکت OTIS پیش بینی گردیده که طراحی داخلی آن با کمک متخصصیص پروژه به فضایی بی نظیر تبدیل گردیده است. شایان ذکر است فضای برج دارای سه راه پله مجزا است .

روما رزیدنس
جهت تنظیم قرارهای ساکنین و برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج روما و همچین میهمانی ها فضای بی نظیری در طبقه همکف به سالن اجتماعات اختصاص یافته است.سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند امکان تکرار تجربه تماشای فیلم سه بعدی در سینما را در یک فضای خانوادکی بوجود آورده است. سالن بیلیارد با میزاسنوکر تازه ترین تجارب و زیباترین خاطره ها را در محیطی آرامش بخش برای شما به همراه خواهد داشت.

روما رزیدنس
سالن Gym با دستگاه های متناسب سازی روز دنیا و تجهیزات درخور سنین مختلف امکان پیدایش یک خانواده سالم را فراهم می کند.

روما رزیدنس

روما رزیدنس


  
  

یک زن آمریکایی با یک ساختمان قدیمی با عمر 107 سال ازدواج کرده و در مراسم عقد خود با این دیوار لباس عروسی به تن کرده است.

به گزارش برترین ها، پایگاه خبری "سیاتل بای" آمریکا خبر داد؛ بابیلونیا ایواز، یکی از تظاهرات کنندگان جنبش"سیاتل را اشغال کنید" است.



وی در مراسم عروسی خود با ساختمان بیش از 100 ساله حدود 50 دوست خود را دعوت کرد.

بنا به این گزارش، ایواز در اعتراض به گسترش خرید ساختمان های قدیمی در مناطق فقیر نشین و تخریب این ساختمان ها از سوی سرمایه گذاران جهت تاسیس آپارتمان های جدید، تصمیم به ازدواج با یکی از این ساختمان ها گرفت.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >